Mitte ülevaatus vaid palagan?

Olen juba kaua aega mõtteid heietanud sellest, kuhu on liikumas tehnoülevaatus või kas kõik on korras riikliku järelevalve ühe olulise osaga?
 
Loe edasi: Mitte ülevaatus vaid palagan?

Tasub teada

Kätte on jõudnud järjekordne tehnoülevaatuspunktide külastamise aeg mis võib nii mõnelegi autoomanikule tunduda meeli erutava kohustusena. Tihti küsitakse esimese asjana, et kas midagi on vahepeal seadustes muutunud? Vastan kohe, et ei midagi sellist mis Teid muretsema paneks.

Loe edasi: Tasub teada

Auto ekspluatatsioonist talvel

Mida võiks teada auto ekspluatatsioonist talvel.

Meile tuleb talv alati ju ootamatult…. Sama ootamatult märkame, et külmaks on läinud… Mina kuulun nende hulka kes hakkavad tegutsema alles siis kui probleem juba käes. Näiteks määrisin uste tihendid silikoonõliga Prisma maaaluses küttega parklas alles siis kui hommikul ei pääsenud kohe autosse.
Probleeme võib tekkida väga erinevaid ja ka selliseid, mille peale kohe ei tulegi.

Loe edasi: Auto ekspluatatsioonist talvel

Mõõtmised ülevaatusel

HEITGAASID JA NENDE MÕÕTMINE TEHNOÜLEVAATUSEL

Tehnoülevaataja mõõdab heitgaase ja otsuse korrasoleku kohta võtab ta vastu toetudes Majandus- ja kommunikatsiooniministri määrusele nr. 42, mis viitab valmistajatehase poolt etteantud normidele. Usutavasti ühtlustub heitgaaside hindamine lähitulevikus. Asi on selles, et on erinevaid tehnoülevaatuspunkte, kus lähenetakse mõõtmisele erinevalt. Keskkonnaministri määrus peab primaarseks valmistajatehase poolt etteantud väärtusi. Tihti kasutatakse sama määruse sõnastust: „kui andmed ei ole kättesaadavad, siis tuleb kasutada tabelit 19“.

Loe edasi: Mõõtmised ülevaatusel

Ausalt TEHNOKONTROLLIST

Autode tehnoülevaatuspunktid on välja tulnud uue tootega, mille nimeks on ”Tehnokontroll.” Järgnevalt püüan anda selgitusi, mis loodetavasti aitavad paremini mõista tehnolontrolli olemust ja eesmärki.

Loe edasi: Ausalt TEHNOKONTROLLIST